Notícies

Assemblea General Ordinària 2004

El dimarts 19 d’octubre, amb una assistència de 33 socis, va tenir lloc l’Assemblea General Ordinària al restaurant Can Carcan, on presentàvem el balanç tancat a 31 de juliol de 2004.

2004-10-19-sopar-assamblea-1

Vam començar la reunió amb un record per en Jaume Sullastres, en el primer aniversari de la seva mort.

Es va aprovar la proposta de la Junta de nomenar President d’Honor i primer soci de Mèrit al Sr. Jaume Sullastres i Calvet.

A continuació fem un resum, seguint l’ordre del dia, dels acords de l’assemblea:

• S’aprova l’acta de l’assemblea anterior de data 14 d’octubre de 2003.
  • El nombre actual de socis és de 521
  • S’autoritza donar de baixa als socis que no estiguin al corrent de pagament.
  • Aquest any s’actualitzarà la numeració dels carnets de socis. Recordeu que si voleu conservar el mateix número, cal que ens ho digueu.
  • La quota per l’any 2005 serà de 13 €.
  • El preu del viatge pels desplaçaments al Camp Nou, serà de 12 € per als socis i de 18 € per als no socis.
  • Activitats de la temporada 2003-04:
  • Desplaçaments al Camp Nou:
  • Lliga, 19 partits / UEFA 4 partits /  Copa del Rei 2 / Total 25 partits.
  • Partits de jornada econòmica pels socis:
  • Copa de la UEFA amb el Matador el dia 9/10/03, i el partit de Lliga amb el Múrcia el dia 29/10/03
  • El total de socis beneficiats pels sorteigs d’abonaments, pels partits de Lliga al Camp Nou, aquesta temporada són 77.
  • Hem assistit habitualment a les reunions de l’Agrupació de Penyes de les comarques de Girona.
  • Continuem la col·laboració amb la Comissió de Solidaritat Nord-Sud, en projectes de temes esportius a Nicaragua.
  • Vam tenir una reunió amb els responsables de l’oficina de les Penyes del FC Barcelona, per tractar-hi diversos assumptes: 30è aniversari, comunicació i informació per internet etc.
  • Hem assistit als partits de futbol de la Selecció Catalana. El 28 de desembre amb l’Equador i el 25 de maig amb el Brasil.
  • El 4 de març tenia lloc una Xerrada – Col·loqui a Can Quintana amb en Josep Colomer, director del futbol base i en Guillermo Amor, sobre el funcionament del futbol base del Barça.
  • El diumenge 25 d’abril als Jardins de Can Quintana,  fèiem el dinar blaugrana per a tos els socis.
  • El 7 de maig, els equips del Bàsquet Club Torroella, presenciaren el partit del Barça de bàsquet amb l’Auna, amb les invitacions demanades per la Penya.
  • Dintre dels actes del 30è aniversari, el divendres 28 de maig, tenia lloc la presentació del llibre “30 anys fent Penya”, el dissabte 22 de maig els benjamins i alevins del Barça, jugaven amb els del Baix Ter, al camp municipal de Torroella. El mateix dissabte 22 a la nit, amb la col.laboració dels Grallers del Montgrí i Els Ducs del Foc tenia lloc un espectacle de llum i foc. El diumenge 30 a la plaça de la Vila, sardanes  i exhibició de punts lliures amb la col.laboració de l’Agrupació Sardanista Continüitat. En aquests actes ens hi  va acompanyar el President del Barça, Sr. Joan Laporta.  Per acabar vam dinar al restaurat del Palau Lo Mirador.
  • Es va participar en el torneig de futbol sala organitzat pel FC Barcelona, “Tots Colors”. La nostra Penya era l’equip representant de les penyes de Girona. A la final jugada al Palau blau-grana, la selecció de Girona, amb dos jugadors nostres, va quedar campiona.
  • Continuem col·laborant a la Festa Major, amb el cremat en el sopar popular.
  • El dissabte 31 de juliol, tenia lloc a L’Estartit la 27a Cantada d’Havaneres en homenatge a en Jaume Sullastres, amb els grup Port-Bo, Peix Fregit i les Veus dels Pescadors.
  • Els dies 9, 10 i 11 de setembre vam assistir a la Trobada Mundial i al Congrés de Penyes que es va fer a Sant Adrià del Besòs, en el recinte del Fòrum. Amb motiu d’aquesta trobada, socis infantils de la Penya van poder participar en un clínic organitzat pel Barça.
  • Vam tenir una reunió a l’Ajuntament amb l’Alcalde per tractar diferents temes, entre ells el nou  local social.
  • També ens hem adherit a la sol·licitud de l’Ajuntament de demanar per Torroella, la seu de la Capital de la Cultura Catalana.
  • S’obsequia amb una participació de 0,20 € del número 14464 de la Loteria de Nadal, a tots els socis.
  • Es tornen a posar a la venda les participacions de la Loteria de Nadal amb antelació per als socis, i a partir del 2 de novembre per a tothom que hi estigui interessat.

Propostes per la nova temporada 2004-2005.

• El gran objectiu per aquesta nova temporada és aconseguir la xifra de 600 socis. Proposem fer una campanya amb el nom d’ “Ojectiu 600”.
  • Com a agraïment a la seva col.laboració, convidarem als dansaires de l’Agrupació Colla Continuïtat a anar a veure un partit del Barça.
  • Continuarem amb els sorteigs dels abonaments pels partits de lliga, entre els nostres socis, en combinació amb el sorteig de l’ONCE del divendres anterior. El partit del R. Madrid no es farà sorteig
  • Per establir els preus de les entrades, prendrem com a referència els que el Barça aplica als seus socis.
  • Es faran com a mínim dues jornades econòmiques per als socis, al preu de 20 euros (viatge i entrada). Tenim programada de moment la del partit de lliga amb l’Osasuna el 24/10/04.
  • Està previst organitzar, amb la col.laboració de l’Ajuntament i de l’Oficina de Turisme, la 28a Cantada d’Havaneres a la platja de l’Estartit, amb els grups Port Bo, Els Pescadors de L’Escala i Bergantí.
  • Volem organitzar un torneig de Futbol 3 per a mainada. La intenció es jugar-lo en espais públics: places, carrers.
  • També proposarem al FC Barcelona venir a jugar amb un equip base de bàsquet, dintre del marc de les col·laboracions que mantenim amb les entitats esportives del municipi.
  • Hem convidat oficialment al FC Barcelona a fer una reunió de la Junta Directiva a la nostra Vila.
  • En aquests moments tenim convenis amb els Creuers Marina Princess, i Viatges Torrent. Per aquesta temporada volem ampliar-los per obtenir més serveis i aconseguir més avantatges per als socis de la Penya.
  • Com a cloenda dels actes del 30è aniversari, ens proposem fer una exposició de fotografies, per la qual necessitem la vostra col·laboració i que ens feu arribar les fotografies que tingueu. En farem una còpia que guardarem en els nostres arxius. (L’original vostre us serà tornat al moment).
  • També volem editar un DVD dels actes que tenim enregistrats, de la inauguració de la Penya, de les havaneres, sardinades, aniversaris etc.

Recordeu que tenim llibres “30 anys fent Penya”, a la venda a la Llibreria Elias.

PER COMUNICAR-VOS AMB LA PENYA PODEU FER-HO:
Penya Barcelonista Montgrí i Comarca
Apartat de correus 133 – 17257 Torroella de Montgrí – Fax 972 76 01 63

Pels viatges al Camp Nou:
Inscripcions: Llibreria Elías / Gràfiques del Ter
Tel. 972 76 11 25 Quimet Serra / Tel. 972 75 84 08 Lluís Grau

Bones festes i una any 2005 amb molts de títols!!