Comunicat de la Penya

Benvolgut soci/ Benvolguda sòcia

Desitgem que continueu tots bé i que aviat puguem superar aquesta situació. Us enviem una forta abraçada i en especial, als que hagueu pogut patir d’aprop els afectes d’aquesta pandèmia.

Des dels mitjans de comunicació podem veure que, si ho permeten, ben aviat  (semblaria el 20 de juny), es vol reprendre la lliga de futbol  i que durant el mes d’Agost ho faria la Champions League.

Des de la Penya estem mirant si tenim possibilitats per continuar oferint el servei al soci de la retransmissió dels  partits en el local. Ho tenim complicat. El primer factor de risc és  la mitjana d’edat  dels socis que venen al local . També serà difícil d’aplicar les mesures en quant a separació de cadires i de poder complir tot el protocol de seguretat i higiene que ens marcaran les autoritats pertinents. Tot això perquè al final només hi poguessin accedir uns 20 socis.

Si trobem o veiem la més mínima possibilitat de fer-ho, us ho comunicarem, però de moment el local romandrà tancat fins a nou avís.

Val a dir que estem en contacte, tant amb l’Ajuntament de Torroella, com amb l’EMD de L’Estartit, per anar seguint les indicacions que ens transmeten, i per si necessiten col·laboració per part de la Penya.

Actes d’Estiu

S’han anul·lat  les activitats previstes fins a 30 de Juny, i ara també hem anul·lat el Sopar del Soci previst per la primera setmana de Juliol. Les Activitats d’estiu de Penya a la Fresca també s’anul·len, i ens queda per confirmar, si farem o no, la tradicional Cantada d’ Havaneres. Els actes de col·laboració  amb la Festa Major de Torroella, vindran  determinats segons ens indiquin des

l’Ajuntament i la Comissió de Festes.

Tancament d’Exercici
Tal com manen els Estatuts, el dia 30/06 haurem de tancar l’exercici i els comptes de la Penya, encara que la temporada futbolística no s’hagi acabat. El que si farem,  serà fer l’Assemblea General molt més endavant, en espera de que es normalitzi la situació.

Donatiu a  l’Hospital Asil de Pobres i Malalts
A finals de març, vàrem acordar en Junta, fer un donatiu extraordinari de 1.000€, a l’Hospital  d’Asil Pobres i Malalts de Torroella, per la compra de  diferent material de protecció sanitari. (Mascaretes:  Quirúrgiques, FPP2 i FPP3, Gel Hidroalcohòlic i guants).

A mesura que es produeixin novetats, us seguirem informant.

Cuideu-vos molt.

Penya Barcelonista Montgrí i Comarca