A tots els socis i sòcies

Torroella de Montgrí, a 26 Agost 2020

Benvolgut soci / Benvolguda sòcia,

Finalment s’ha acabat la temporada 2019/2020, malauradament plena d’ensurts pels barcelonistes
Una temporada marcada, sobretot,  per la pandèmia que ens ha fet aturar tota l’activitat de la nostra Penya. Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries hem hagut de tancar el local per visionar els partits i suspendre les activitats previstes per l’estiu. Esperem que ben aviat puguem tornar a la normalitat.

Esportivament, els mals resultats del nostre Club, que tant estimem, ens han portat a sentir vergonya aliena i a demanar canvis a tots els estaments del Club.
Malgrat aquesta gran decepció sempre acompanyarem, defensarem i serem fidels al Barça.

Assemblea  General
Tal com manen els estatuts, s’ha tancat l’exercici econòmic a data 30/06/2020 i tant bon punt la situació sanitària ens ho permeti convocarem  l’Assemblea General Ordinària i programarem noves activitats. Si no es pot fer-ho presencialment, intentarem buscar alguna alternativa.

Desplaçaments al Camp Nou.
De moment i inicialment, per els partits de la propera temporada, es preveu que continuin sense públic. Veurem quant les autoritats donen permís per entrar aficionats al Camp Nou, i amb quin percentatge d’aforament.
La nostra Penya juntament amb les de La Bisbal, Palafrugell, Palamós,  hem arribat a l’acord d’organitzar autocars conjuntament, tant punt es permeti l’accés de públic a l’estadi, per tal de garantir el desplaçament els dies de partit.

La Grossa de Cap d’Any.
Aquest any, obsequiarem a tots els socis donats d’alta i al corrent de pagament a data 15/12/2020 amb 0,20€ de la Grossa de Cap d’Any 2020 del número 14.464. No cal realitzar cap tràmit per part del soci de la Penya.

Loteria Nacional.
Un any més la Penya posa a disposició de tots els socis, participacions de la Loteria de Nadal del nº 14.464.  Aquestes participacions estaran a la venda en els punts habituals.
Si cal, les podeu reservar per mail (penya@pbmontgri.cat) o per watshapp (659779715), i ja ens posarem en contacte  per fer el pagament i recollir-les. Les reserves que no s’hagin fet efectives mitjançant pagament previ al 15/12/2020, és consideraran anul·lades.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment als telèfons, mail i wathsapp de la Penya.

Salut i Visca el Barça.

Penya Barcelonista Montgrí i Comarca