Comunicat socis Abril 2021 – Entrega carnet penyista 2021

Benvolgut/Benvolguda Soci/a
Com be sabeu la nostra Penya és una Associació molt activa que, actualment, degut a la pandèmia de la Covid-19, es troba, com tota la població, en la fase de compliment de les normes que ens dicten les autoritats i amb la conseqüent disminució de les activitats que voldria dur a terme. En un anterior comunicat us vàrem informar que la quota de soci d’aquest any 2021 ha quedat reduïda a 5,00€, i només per els socis adults. La quota juvenil serà gratuïta, al igual que ho és la infantil. Aquest import ens permetrà cobrir, just, el mínim funcionament de la Penya (Movistar, gas,manteniment, pagament carnets i abonaments FCB propis, etc.). Malgrat tot som optimistes i seguim treballant per tal de tornar a reactivar els actes i activitats, amb més il·lusió que mai, tant punt ens permetin realitzar-ho.

Actes d’Estiu
Hem programat per el dissabte 31 de Juliol la tradicional cantada d’havaneres a l’Estartit amb els grups Port-bo, Arjau i Neus Mar. Esperem que aquest any la puguem celebrar, complint amb totes les normes de la Covid-19. En funció que la situació actual de la Covid-19 ho vagi permetent, anirem programant diferents actes.

Carnet del Penyista.
Adjunt a aquesta carta us fem arribar el carnet del Penyista 2021, que aquest any ve acompanyat d’importants novetats complementàries com és la vostra adscripció voluntària al moviment global dels penyistes dins la Seu Electrònica. La Seu Electrònica és el nou portal de gestió de la Confederació Mundial de Penyes per als penyistes oficials del FC Barcelona, esdevenint un pas endavant més en la digitalització i modernització del moviment de penyes. Els penyistes que us vulgueu donar d’alta a la Seu Electrònica, trobareu a la carta adjunta un Codi únic de registre i la clau de la Penya. A partir d’aquí podreu gestionar directament les vostres dades des del portal i aconseguireu avantatges exclusius.

Qualsevol ajut que necessiteu us podeu posar en contacte amb la Penya per els conductes habituals. Comunicació amb la Penya Whatsapp: 659.779.715.

Per poder rebre informació per Whatsapp es imprescindible que tingueu entrat als vostres contactes aquest número de telèfon. Una vegada el tingueu entrat, només cal enviar un Whatsapp amb el vostre nom i així us donarem d’alta.
Pàgina web: www.pbmontgrí.cat
Mail:penya@pbmontgrí.cat. Si no reps cap correu ens ho comuniques .
Instagram: pbmontgrí
Twitter: @PbPenya

Els nostres col·laboradors ens continuen oferint molt bons descomptes. Cal tenir-ho present.
Descompte del 20% que ens ofereix l’empresa Nautilus de l’Estartit.
Descomptes fins a un 20% a Òptica Elisabet de Torroella de Montgrí. (veure web)
Descompte de un 15% a tots els espectacles Organitzats per l’Espai Ter.

Us donem les gràcies per la vostra fidelitat a la Penya en moments tant complicats i esperem que ben aviat ens podem retrobar i fer les activitats esportives i culturals que ens ha permès ser una de les Entitats més grans de la nostra zona. Visca el Barça i Visca la Penya! Penya Barcelonista Montgrí i Comarca

Carta socis Abril 2021